jeudi 24 janvier 2008

Soca 2008: Mr. Slaughter

This blog as moved to masalacism.com. Please update your bookmark.

Ce blog est déménagé sur ce site masalacism.com. Merci de faire la MAJ de votre bookmark.

masalacism.com



Anciennement connu sous le nom de Dawg-E-Slaughter, monsieur "Carnage" part à la conquête du marché américain cette année avec son soca-club fusion. D'abord ce remix avec Rihanna transformant le makossa de Micheal en ma-ma-sé-ma-ma-sé-ma-ma-so-ca et ma track du moment, 'Changing Flows', qui mélange hip hop de club et soca, une première à ma connaissance.

Formely known as Dawg-E-Slaughter, Mr. Slaughter is coming strong this year to conquer U.S.A. with his soca-club fusion. First, this remix with Rihanna changing MJ's classic in ma-ma-so-ca and my favorite track right now 'Changing Flows', blending club hip hop and soca like you've never heard before !

Rihanna ft. Mr. Slaughter - 'Don't stop the soca'

Mr. Slaughter - 'Changing Flows'

And a classic from the Dawg-E time that gives the name to this great soca compilation.

Dawg-E-Slaughter - 'Trample'

Mr. Slaughter myspace
Mr. Slaughter on TJJ

Video from one of his last year hit 'Up In Dat'

Aucun commentaire: